Medlemskab

Hvis du kunne tænke dig at blive medlem, så skriv straks til Jacob vores kasserer, så ordner han det. Du kan også bruge online formularen nedenfor.
Skriv til kasserer med anførsel af følgende oplysninger:

• Navn
  • Adresse
  • Fødselsdato
  • E-mail og telefonnummer
  • Medlemstype

Fornyelse af medlemskab sker hvert år inden den 1. februar.

Et print af din indbetaling eller kopi på mobilen gælder sammen med et gyldigt ID kort som medlemskort i Ørredklubben, og skal fremvises ved kontrol.

Kontingent 2024

Junior medlemmer (15-18 år)

Kr. 50,00

Ungdoms medlemmer (19-25 år)

Kr. 300,00

Senior medlemmer (26-66 år)

Kr. 750,00

Folkepensionist medlemmer (67 år+)

Kr. 550,00

Prøve medlem *

Kr. 500,00

Ved fornyelse af dit medlemskab så bare skriv til kasserer Jacob hvis du ikke har gemt kontonummeret fra sidste gang. I følge med medlemmet fisker hustru/samlever og hjemmeboende børn under 15 år gratis.
Din alder pr. 01. februar afgør type af medlemskab du er berettiget til.

* Er du ikke medlem og gerne vil prøve vort fiskevand, så kontakt foreningen på telefon eller mail kasserer@hugget.dk og aftal nærmere. Et prøve medlemskab giver ikke stemmeret på generalforsamlingen eller hustru/samlever og hjemmeboende børn under 15 år fisker gratis.

Bliv medlem af Ørredklubben "Fremad"